Filosofi

Vår filosofi

Alla är välkomna till Henka Dojo!

Knattar, barn, ungdomar och vuxna. Vi vill erbjuda träning för alla, oavsett ålder, kön, funktionsnedsättning eller religiösa uppfattningar.

Alla har olika mål med sin träning. Vissa vill snabbt avancera mellan graderna, andra inte. Några vill tävla, men inte alla. En del vill träna hårt och intensivt, andra tar det lugnare.
Hos oss är det OK, vilket som!

Våra ledare skall vara goda föredömen och inspirationskällor för våra medlemmar. Förutom träning erbjuder vi dig massor av ny kamratskap, humor och glädje. Det är viktigt för oss att vi har roligt när vi tränar.

Vår ambition är att våra medlemmar ska vara nöjda med den träning som vi erbjuder. Har ni några synpunkter, så hoppas vi att ni pratar med oss så att vi får en chans att förbättra sådant som inte fungerar.
Vi vill göra vårt yttersta för att våra medlemmar ska få den träning som de behöver.

Välkommen till oss! Du är bra som du är!